Twitter'da Yazdığım Tweetler Arama Sonuçlarında Çıkmıyor? Çözüm!

4 Şubat 2014 Salı
twitter hashtag sorun

Twitterin gündemde belirtilen TT başlıklarını eminim herkes 1 defa kullanmıştır. Verilen hashtaglere katılarak yazdığınız yazının diğer kullanıcılar tarafından görülmesini istediğimiz olmuştur. Bilindiği üzere hesabı korumalı olan kullanıcıların yazdığı tweetler hashtag sonuçlarında gözükmüyor, buraya kadar bir problem yok. Fakat hesabınız korumalı değil ve hashtaglerde mesajlarınız yine gözükmüyorsa bir problem var demektir.
Bunun bi çok sebebi olabilir;

Yakın zamanda kullanıcı adınızı değiştirmiş olabilirsiniz.
Hesabınız Mobil onaylı olmayabilir.
Hesabınız mail onaylı olmayabilir.

Peki çözüm için ne yapmalısınız?

  • Hesabınızı korumalı yapıp, sonra korumayı kaldırın.
  • Hesabınız mail onaylı değilse onay yapın.
  • Hesabınız mobil onaylı değilse mobil onayı yapın.
  • Kullanıcı adı değiştirdiyseniz 1-2 gün bekleyin.

Yukarıdaki çözüm yollarını denerseniz sorununuz büyük olasılıkla düzelecektir.


10 yorum:

Adsız dedi ki...

kullanıcı adımı değiştirmiştim ondan gözükmüyor demek teşekkürler

futurenet dedi ki...

Yok denilenleri yaptım olmuyo

futurenet dedi ki...

Hepsini yaptım düzelmedi, başka bir yöntem varmı acaba

Adsız dedi ki...

Bende ayni sorunla karsilastim bi turlu cozemedim 5 6 tane hesap acmama ragmen hepsindede bu problem cikti hatta bir ara bir hesabimda bu sorun bir kereline duzeldiysede sonra yine ayni sekilde devam etti en son bana bikkinlik verince hesaplari sildim yani sorunu kokten cozdum

Adsız dedi ki...

eyvallah sorun düzeldi

Unknown dedi ki...

Merhaba her kese selamlar ben bu uygulamayı begendim emeği geçen her kese Teşekür ederim ben twettliyemiyorum silme yaparken yanlişlikla katım yada engelim var bana yardım lazım teşekkürler .yaşar Bozkurt

Yok arkkadaş ne yaptımsa düzelmiyor

Yok arkkadaş ne yaptımsa düzelmiyor

Unknown dedi ki...

Kafayı yiyecwm on tane hesap açtım görünmüyor hastanhlarim.herkezinki görünüyor bi bende tık yok.nolur yardim edinnnnn

Adsız dedi ki...

Hepiniz otomatik bot ile hit çekmek için Tweet yaptınız ve Twitter tarayıcılarınızdan gelecek Tweetleri en az 1 - 2 hafta engelledi. Bu kadar basit cevabı

Yorum Gönder

 
 
 
 
Copyright © Sosyal Medya Blog